amandasamuelsson

Alla inlägg under juni 2010

Av Amanda - 2 juni 2010 20:23

En förendring tänkte jag och snopp, en förendring det va

Av Amanda - 2 juni 2010 17:28

Idag är en fan dag.


Det började med att jag hade hemska mardrömmar om skolan.

Knappen i shortsen jag vill ha skulle naturligtvis fuck ur TOTALT.

Jag har varit trött hela dagen.

Vi hade visst SO prov idag.. hmmm.

Jag har 3000 myggbett.

Min skolavslutningsklänning jag gör ät för stor.


Och sist med absoult imte minst.

När jag stiger av bussen och går åh kollar brevlådan så är det ett brev ifrån skolan jag sökt till och va exalterad som fan. ja, va. Linjen ska inte starta. FAAAAAAN!


Jag gick till och med och tänkte på hur jävla kul det skulle bli, vilken ny, fräch och bra människa jag skulle bli när jag började där. Alla nya vänner, all ny kunskap och allt!


Men nej, ännu en dröm som faller i spillror. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!


Jag som har varit en god människa idag.

Jag körde hem min trötta granne i hans rullstol.

Och hjälpt min über stressade mamma med att klippa gräset.


Jag är född till ett olyckligt liv.


 

Av Amanda - 1 juni 2010 11:02

Nu är det sommmar sommmar och sol!



   

Ovido - Quiz & Flashcards