amandasamuelsson

Alla inlägg under juni 2010

Av Amanda - 19 juni 2010 14:02

 

jag vill ha Tisdag nu känner jag!

Av Amanda - 18 juni 2010 12:04

Potatisfestivalen med Catwomen, Stålmannen och Kapten Kalsipp. :D







 

Av Amanda - 16 juni 2010 15:35

En känsla, känslan av frihet!

Av Amanda - 15 juni 2010 00:57

Jisses, jag älskar att sy! Det är helt otroligt. Nu har jag precis gjort klart en väska. :) ja, klockan är snart 01.00 men om jag har intresse för någonting så kan jag hålla på hela natten om det ska vara så.


  Mamma hittade ett gammalt typ, det har vart en gammal duk visst.. men nu är det min nya väska! :)


Och min mamma har beställt en sånhär väska av mig. Så fort hon har köpt typ och tråd så sätter jag igång. :)



 

Av Amanda - 14 juni 2010 16:26

Städa min garderob och hittade massa kläder jag skulle göra om.


Och jag är i full gång! än så länge har jag hunnit med denna;


 

Det är ett gammalt linne med snygg byst och en klänning som va lite kort innan som jag har sytt om till en hel klänning. ;)


jag har även klippt av ett as långt linne så det blev mer ett maglinne.. perfekt till stranden. :)


Efter middagen ska jag sy och slita shorts.



 

Av Amanda - 14 juni 2010 13:21

Shakira featuring Freshly ground - Waka Waka (This time for Africa)


Den officella VM-låten


Av Amanda - 14 juni 2010 12:34

.. jag har typ inget att skirva om nu för tiden. :o


men det är sommarlov nu och jag har lovat mig själv en sak. JAG SKA LEVA LIVET!

and thats it.


Jag saknar min finaste och bästaste. Det måste ju bara betyda att det är kärlek och ingenting annat.

 

Ovido - Quiz & Flashcards