amandasamuelsson

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Amanda - 6 juni 2010 22:04

glad midsommar alla glada.


jag har firat min dag med att åka till göteborg med Maja and the grabs. Det va verkligen en dag att samla till minnena.


Senderat en hel del pengar, på kläder och så förstås. buhu, nu är att fixat för skolavslutningen! Behöver bara veta frisyr och komma på ett sätt att få min klänning att stanna uppe. Men det är ju två dagar kvar att tänka på.


NU jävlar mina vänner, nu är allt skolarbete avklart. WOHO! lämnar in det sista imorgon, innan 12. Då betygen ska vara satta. Pirrigt, jag är faktiskt glad för det jag får. Jag kommer klara mig till nästa steg.


No more school talk. Sommarlovet börjar om bara två dagar. två dagar. VA FAN TOG DENNA TIDEN VÄGEN? jisses.


10 veckor av ledighet och frihet. Sol, sommar och värme. Here we COME! :D


hej


 

Ovido - Quiz & Flashcards