amandasamuelsson

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Amanda - 3 juni 2010 22:27

hej hopp.


Det va åtta-kamp med alla nior i skolan idag.

Det gick dåligt. Men värdet va toppen och alla va glada och fina. :)


Solen stekte på rätt bra.. vilket jag ser nu. ränder efter linne och BH.

Mindre sexigt. Om man säger så. Jag hoppas att det lägger sig och inte blir så stor skillnad. :)


Sen va det bal för 3;orna. Åh, min syster va så fin. Jag har allvarliga humörsvägningar och är väldigt känslosam nu för tiden. Det va inte långt ifrån att jag började gråta. :o jisses.


Ni kanske får en liten bild i typ morgon. Det va ju faktiskt jag som fotograferade. ;) Bilder blev nog helt åt fanders, men nu minns hon hur hon och mr T såg ut ialla fall. Vilket hon möjligtvis inte kommer att minnas imorgon. höhö.


Ingen bryr sig.


    

Ovido - Quiz & Flashcards