amandasamuelsson

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Stress

Av Amanda - 20 april 2010 23:11

det är bara ett ord som förklarar allt just nu.. och det är stress!

jag är så enormt stressad över verkligen allt!


Imorgon ska jag nog få tummen ur och göra det fucking om provet i musik.

Jag tycker mindre om min musik lärare. Jag fick IG i hela ämnet för ett IG på ett prov. Det är inget fucking teoretiskt ämne.. jag tror fan inte Johnny Cash på att sitta och läsa och veta vad imperalism och expresmonism är.. - nej, jag vet inte hur det stavas och jag bryr mig fan inte!

SÄLLAN! det är ett praktiskt ämne.   


Stress för mig leder till ilska, vilket snart kommer leda till gråt.


Imorgon är det öppet hus på ett gymnasium jag vill gå på, men det står ingen jävla tid.. är det hela dagen eller what?


På tal om det, va fan ska jag välja.. det blir nog stylist.. men jag vet inte än.


Jag syr min egna skolavslutningsklänning i slöjden och för att jag är flitigt som en fucking råtta, idérik som få och så.. så får jag sänkt betyg i ämnet slöjd. Men det är alltid så.. det jag tycker är kul och what ever. Det får jag dåligt betyg i. SDMlizgrfyv - jag blir så jävla helvetes arg.


Nääe, men alla lärare i min kassa skola vill nog att jag ska gå handel här i denna pisshålan där intagnings poängen är 30. Fattar ni 30 poäng! Det är G i Matte, Engelska och Svenska.


Men jag vill inte. :( men alla lärare verkar ha förutfattade meningar om mig. Serriöst! Jag skulle kunna kopiera någons arbete lämna in det innan. Läraren rättar. Vi får tillbaka dom och jag får G, G+, VG -.

Medans den andra kotten får starkt MVG.


GFÖJXDrfligäisfdriuhewoub säger jag bara.



Happy..? FUCK NO!



 



 
 
Ingen bild

Karro

21 april 2010 09:11

Säg till om jag kan göra något, baby! Kanske följa med på öppet hus? ;) Vilken skola är det?

 
agness

agness

21 april 2010 11:21

DU SNYGG OCH BRA OCH DUKTIG.
tro inget annat snyggarne :)

http://baraagnes.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 mars 2013 17:43


 

Av Amanda - 24 februari 2013 12:59

                

Av Amanda - 28 december 2012 00:40


   

.

Av Amanda - 27 november 2012 00:42

Älskar att känna mig sådär värdelös och otillräcklig som bara du kan få migatt känna. Varför gör jag så emot mig själv?...

Av Amanda - 17 november 2012 01:40

Här är en liten sneak peak på mitt projektarbete jag gör i skolan tillsammans med Emilia. :) Detta är vad jag har gjort. Är dock inte klar och kommer justera en del på båda två. Är också på god väg med en tredje klänning :)...

Ovido - Quiz & Flashcards