amandasamuelsson

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Amanda - 21 april 2010 21:33

I love to shop. :D


Allt från Gina Tricot

  • Linne - 129 :-
  • Trosor - 29 :- REA
  • Cardigan - 49 :- REA


 



Av Amanda - 21 april 2010 21:32

.. as i lovade. :)


  Nice huh..? :)

Av Amanda - 21 april 2010 20:24

Jag är så glad! :)

jag var på öppet hus idag, jag är kär.. i en skola! fattar ni?

Det är super frächt helt nytt. Och linjen jag ska söka öppnar nu till hösten. :D


Åh, jag är så glad! :)


Nu ska jag;

* Käka middag.

* Plocka kläder ur garderoben

* Ta kort på mig proffionela sminkning. ;)

* Ta kort på det jag köpt idag.. :( buhuhu, jag har egentligen inte pengar.

* SOVA TIDIGT FFS!


Kyss



 

Av Amanda - 21 april 2010 11:44

Jag har nog vaknat på fel sida idag, eller så håkller det från igår i sig.

Och det har naturligtvis gått ut över min pojkvänn. :( FÖRLÅT


Nu har jag precis gjort mitt omprov i musik.. kan man göra omprov flera gånger?

Det gick nog åt helvete! :(


Jag sket i att gå till trafikskolan för att plugg traktorkort. För Pinch är inte här.


Snart ska vi ha ET (elev tid)

jag har slöjd, så jag ska sy som en jävla jude och trycka till min jävla lärare.


Jag får se om det blir öppethus.


Random - Amanda..

Jag - Ja..?

Random - Fan vilken tråkig och patetisk blogg du har.

Jag - Ah, jag vet.


  

Ovido - Quiz & Flashcards