amandasamuelsson

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Amanda - 14 april 2010 23:14

älskling va bar tvungen att visa mig 750 youtube klipp i helgen och nu är jag fast..

Denna är rätt grym ändå, brukar sitta och lyssna på den. hehehe...


That was the last for me... for today.. kisses and hugs! sleep well. :)


 

Av Amanda - 14 april 2010 23:09

jag äääälskar döskallar! seriöst! Och nu får jag änna hålla plånboken inlåst efter att varit inne på Gina Tricots hemsida och tittat.


Fuck vad snygga!


Give it to me bby?

Give me all of them!

Please..?(valpögon)




 

Av Amanda - 14 april 2010 21:50

vad tycker ni om det? Funkar det?

jag vet inte riktigt.. bara provat den en gång.. och tvivlar på att det gjorde något resultat. menmen, jag ska använda det snart igen. :)


Om det gula/oranga inte försvinner eller iaf tonas ner så drar jag i en blondering till.

stackars håret mitt.. men jag vill vara fin, så då får det lida pin. ;) Fear?


 


Ovido - Quiz & Flashcards