amandasamuelsson

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Amanda - 12 april 2010 14:44

är ingenting jag rekomenderar.. :(

Eller ah, det går bra de gånger då man inte lägger i en super blond färg i redan ett missfärgat hår och det blir mindre bra när man har röda pigment i och mycket ljusare utväxt än vad det resterande håret är..


jag va jätte arg och ledsen hela kvällen och natten över det, och det gick ut över min stakars pojkvänn.. Men det va faktiskt han som ville att jag skulle bli blond.. och eftersom han va den mest lämpliga och närmaste personen att skylla på så fick han ta skiten för det som hänt..


Men sen slog det mig att inte det är någonting att böla över utan bara köpa en ny, ultrablonsd hårfärg och köra i den idag.. baad thing to doo.. iknow that!

Men det får änna bära eller brista..


Önska mig lite lycka till kanske? (a)


Pussen.


  

Ovido - Quiz & Flashcards