amandasamuelsson

Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

Att bära en Buister

Av Amanda - 1 mars 2010 22:29

Såhär kommer jag nog oftast att bära min i sommar!


 

Under ett oversize linne, dels för att jag är lite för feg för att visa den tillexempel under en kavaj eller så. Och för att "staden" jag bor i.. hur fan kan jag ens tänka det som en stad? Puuh.. Byhålan jag bor i är väldig liten och inte som Stockholm direkt.. så här får man snea blickar om man har lättare kläder på sig! Polotröja och jeans är det som gäller året om typ?   


Blablabla.. ingen bryr sig


Och ja, jag kan faktist acceptera att jag inte hat världens smalaste ben! Ehhhmm..


 

 
 
Maria

Maria

1 mars 2010 22:45

Som i de allra flesta byhålor då! "akta dig för att sticka ut" man ska vara medelsvensson... ;-)

Och vad var det för fel på dina ben då??? Inget tyckte jag...

Ha de!

http://www.kaspelix.com

 
agness

agness

1 mars 2010 23:41

vårgårda & alingsås är liiivet!

http://baraagnes.bloggplatsen.se

 
Apan

Apan

2 mars 2010 09:40

Vilka boobs man måste få med den där Bustiern? Kanske ska göra ett byte i varjefall?? :P

http://apanistiletter.blogspot.com

 
Ingen bild

Karolutt

2 mars 2010 10:15

Du har världens SNYGGASTE ben!!!

 
Ingen bild

maja

3 mars 2010 14:51

de var sjukt fina! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 mars 2013 17:43


 

Av Amanda - 24 februari 2013 12:59

                

Av Amanda - 28 december 2012 00:40


   

.

Av Amanda - 27 november 2012 00:42

Älskar att känna mig sådär värdelös och otillräcklig som bara du kan få migatt känna. Varför gör jag så emot mig själv?...

Av Amanda - 17 november 2012 01:40

Här är en liten sneak peak på mitt projektarbete jag gör i skolan tillsammans med Emilia. :) Detta är vad jag har gjort. Är dock inte klar och kommer justera en del på båda två. Är också på god väg med en tredje klänning :)...

Ovido - Quiz & Flashcards