amandasamuelsson

Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

buister - Lindex

Av Amanda - 27 februari 2010 19:07

Idag har jag varit och shoppas till stor del hela dagen!   


Det blev en svart spets buister från Lindex och en söt plånbok med en liten rosett från Åhalens.


 


Jag underskattade faktiskt Lindex när jag letade efter en buister.

Min syster sa att det kanske kunde finnas någon fin där, efter som dom är bra på underkläder. Och se så rätt hon hade!   

Det finns även en i jeanstyd där på Lindex som jag ska köpa någon gång.  


Jag köpte ett piercingsmycke till näsan men det va tyvärr lite för tjockt!Och väldigt konstigt krok så det va lite svårt när jag försökte sätta i det.. Men jag ska nog försöka trycka i det snart.   


Blablabla..


jag har ätit så mycket så jag spyr snart! bläbläblä..


Yeyeyeye..



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 mars 2013 17:43


 

Av Amanda - 24 februari 2013 12:59

                

Av Amanda - 28 december 2012 00:40


   

.

Av Amanda - 27 november 2012 00:42

Älskar att känna mig sådär värdelös och otillräcklig som bara du kan få migatt känna. Varför gör jag så emot mig själv?...

Av Amanda - 17 november 2012 01:40

Här är en liten sneak peak på mitt projektarbete jag gör i skolan tillsammans med Emilia. :) Detta är vad jag har gjort. Är dock inte klar och kommer justera en del på båda två. Är också på god väg med en tredje klänning :)...

Ovido - Quiz & Flashcards