amandasamuelsson

Alla inlägg under december 2010

Av Amanda - 18 december 2010 11:37

 

Jag måste bara få säga att jag älskar min rygg och jag älskar när man tränar hårt som fan ocg får riktigt jävla bra resultat, då blir jag lycklig. För ja, hårt arbete lönar sig alltid. ;)

Nu har jag bara mitt 8 pack som ska fram innan sommaren, men jag är på god väg. Faktiskt. :)


Btw, jag funderar på att skaffa en träningsblogg som jag skriver om min träning och lägger upp bilder och blablanla. Vad tycker ni, skulle någon läsa den? :)

Och nu behöver jag faktiskt kommentarer för att kunna fatta mitt beslut!!

Av Amanda - 16 december 2010 18:29

 

Åh, lovelovelovelove!!! Dom ska bli mina!

Av Amanda - 16 december 2010 18:24

 

Hahaha, jag bara älskar triss nya reklamer!

Av Amanda - 16 december 2010 18:18

 

Jag älskar att sola solarium, och det va på tog förlängesen. Så jag tog mig ett stek idag efter träningen ;)


Hade julpyssel i skolan idag, det va ganska kul ändå. Faktiskt. :)

Men jag börkar känna att jag kommer bli sjuk snart, det skulle ju just vara

min tur.. Hmmm.

Av Amanda - 15 december 2010 22:09

  Vilken kropps typ tycker du bäst om?

dåliga bilder kanske, men på ett ungefär.

Av Amanda - 15 december 2010 11:29

Började klockan 10 dag och slutade 11.10 typ. :)

Ganska skön, men sjukt onördig dag..

Men så jävla skönt att komma upp i tid och kunna njuta av dagen. :)


vid klockan 12 tar jag bussen hem, drar en repa på gymmet och sen ska jag se om jag kan köpa de sista julklapparna och en ny tandborte. :o


Take Care

Av Amanda - 13 december 2010 17:27

  13 December, fucking Lucia :) Fick lussebulle och saft i skolan. :)


Stylist läraren va inte i skolan idag, så vi slutade vid 12.10, jag tryckte i mig lite tomtegröt och sen styde jag min fetaröv mot gymmet. äntligen. Hahaha!


Take Care

Av Amanda - 13 december 2010 17:22

  Igår avslutade jag helgen med att äta Suchi med min älskling, det va trevligt. Tills vi blev osams, men vi lyckades för en gång skull somna sams iaf. :)

Ovido - Quiz & Flashcards