amandasamuelsson

Direktlänk till inlägg 18 december 2010

Ursäkta inlägget

Av Amanda - 18 december 2010 11:37

 

Jag måste bara få säga att jag älskar min rygg och jag älskar när man tränar hårt som fan ocg får riktigt jävla bra resultat, då blir jag lycklig. För ja, hårt arbete lönar sig alltid. ;)

Nu har jag bara mitt 8 pack som ska fram innan sommaren, men jag är på god väg. Faktiskt. :)


Btw, jag funderar på att skaffa en träningsblogg som jag skriver om min träning och lägger upp bilder och blablanla. Vad tycker ni, skulle någon läsa den? :)

Och nu behöver jag faktiskt kommentarer för att kunna fatta mitt beslut!!

 
 
Ingen bild

Fröken K

19 december 2010 11:29

Snyggt! På träningsprofilen kan man hitta inspiration till program om man fastnar :) Jag skulle helt klar lãsa, om jag får :P

 
Ingen bild

jag

2 april 2011 22:52

ja! du är snygg som få och ja hade läst den bloggen varje dag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 mars 2013 17:43


 

Av Amanda - 24 februari 2013 12:59

                

Av Amanda - 28 december 2012 00:40


   

.

Av Amanda - 27 november 2012 00:42

Älskar att känna mig sådär värdelös och otillräcklig som bara du kan få migatt känna. Varför gör jag så emot mig själv?...

Av Amanda - 17 november 2012 01:40

Här är en liten sneak peak på mitt projektarbete jag gör i skolan tillsammans med Emilia. :) Detta är vad jag har gjort. Är dock inte klar och kommer justera en del på båda två. Är också på god väg med en tredje klänning :)...

Ovido - Quiz & Flashcards