amandasamuelsson

Alla inlägg under december 2010

Av Amanda - 11 december 2010 14:43

  Gav min kompis en rosa/lila brud make up igår. :)


Jag sminkade hennes mor också :)

Av Amanda - 11 december 2010 14:39

 

Av Amanda - 11 december 2010 14:34

Igår va jag och min skola på en utställning på världskulturmuseet i Göteborg, Kimono Fusion va det.


Det va lite utav den Japanska kulturen och konsten, det va väldigt häftigt. Även om jag inte är så intresserad av Japan och allt det där. Så tyckte jag att det va coolt :)


    


Av Amanda - 8 december 2010 22:40

Surfade runt på facebook och helt plötsligt kom chatt rutan upp och detta va följande..

 

Från en ganska Randomalrigpratat med liksom.

Då blir man bara glad :)

Av Amanda - 8 december 2010 18:51

  Sminkade min lilla mamma i helgen och hon fick sig en färgsotning :)

Av Amanda - 8 december 2010 18:42

På fredag drar hela Drottning Blankas Gymnasium i Borås till Göteborg och Värdskulturmuseet och tittar på kimono fusion, det är typ ett japanskt mode. Så som jag har fattat det. Det blir nog grymt. :) Sen blir det nog till att shoppa lite. :P :)


 

Take Care

Av Amanda - 6 december 2010 20:37

Om du bara vågade se sanningen, flicka lilla.

Ovido - Quiz & Flashcards