amandasamuelsson

Alla inlägg under januari 2010

Av Amanda - 14 januari 2010 21:03

Veeem höll inte tummarna?   

som ni kanske förstår.. så vann jag inte det förbannade löshåret.


Och på det så är jag torr i ansitekt.. Dagens ilandsproblem?


Yayaya.. det kommer fler tillfällen.. och det finns hudkräm för den torra hyn!


Snart kallar sängen, sista skoldagen för denhär veckan imorgon.. LOVELY!

Åker med hem till Pinch efter skolan med en del brudar imorgon. :)

Mysfaktor till 100. :D mhm mhm mhm. :)


 

Av Amanda - 14 januari 2010 21:00

Låt tipset;


Rise Against – Hero Of War

spotifylänk


 

Av Amanda - 14 januari 2010 19:12

Så är det! jag har inte uppdaterat sen i måndags.. men mina 3 läsare här får ni.


Hahaha. :)


Jag lovar att jag ska lägga upp en bild på min nya frisyr snart!

jag ska bara.. ah, ni vet den gamla visan?

men så är det, snart kommer det en bild. :)


Skolan har börjat nu, läxor, nationella kommer krypande, andra prov och inlämningar. buhuhuhuhu..


just nu sitter jag och köpre löshår på Tradera.. CLIP-ON EXTENSIONS - 100% ÄKTA KANEKALON LÖSHÅR SOM RÄCKER TILL EN HEL HÅRFÖRLÄNGNING!!!


Det är skit dåligt och så.. men jag ska inte använda det jämt och så.. bara leka lite fjortis och så. ;)


Håller ni tummarna med mig att jag står som vinnare när tiden når noll? :)


 


Av Amanda - 11 januari 2010 11:32

känns så himla gött!

alla andra "normala" skolor har börjat idag eller tidigare.. men den skolan jag går på har bestämt sig för att börja imorgon. på en helt vanlig jävla tisdag liksom, varför?

men det är illa gött, för måndagar är den segaste dagen på hela veckan.


Så idag ska jag och syster åka in å klippa oss..

jag har frisörskräck, seriöst! jag tänker alltid att dom ska säga såhär när jag kommer innan för dörren;  " AAAAAH! ingen panik nu, endast fram med den bästa rakapparat vi har! "


Att dom alltså ska raka av mig allt hår, för det är det enda som får bukt på det!


Men så illa har det aldrig vartit.. men jag har nästan alltid gått ifrån frisören med en kort, ful och lsdgurjb killfriss!


Men inte idag har jag bestämt! jag ska få den frisyren jag har tänkt mig och där med!


 

Något i den här stilen har jag tänkt mig, men det är mest luggen och det sär uppe jag har tänkt mig.. eftersom jag inte har tillräckligt med hår till det andra.   


Yeyeye.. syster kommer snart.


Sooo.. nu måste jag skutta in i duschen.


Later..


 

Av Amanda - 9 januari 2010 23:46

Kom hem från pojkvännen min för ett tag sen.. åkte dit igår efter att ha haft en riktigt mysig dag med brudarna, med Harry Potter å bowling.  :)


Konstigt nog är jag trött(!) kan inte riktigt förstå det eftersom vi legat i sängen & typ sovit hela jävla dagen. ^^


Måste bara tillägga att min pojke är den bästatse i världen!


Sooo.. Lifes good.

Ye.. thats life.

whats happend tomorrow, stays tomorrow.

Like it's matther? Noeh it dosen't..


 

Av Amanda - 7 januari 2010 18:49

jag har förstört mina tider totalt!

att vara uippe till 6 på morgonen & stiga upp vid 16-17 sen funkar inte längre..

å speciellt inte när skolan börjar på Tisdag!


Imorgon ska jga hem till en vän vid .. då passar det inte sig att dratta i säng vid 6..

Soo.. jag ska ta mig ett bad i badkaret & sen går jag å lägger mig i sängen..

jag tänker mig att jag antagligen kommer somna av tristes efter ett tag.


någon som kan önska mig lycka till?


 

Av Amanda - 5 januari 2010 19:58

ajabaja! dålig uppdaterning Amanda!


det nya året firades in hemma hos en kompis med några goa människor till. :)vilken dunder start på året kallar jag det.


Sedan har årets början rullat på, med både gott & ont! - mest ont.. med thats life.

 

Jag & systers sambo letade upp Heroes IV härom dagen, så det har jag levt på nu det senaste dagarna.. Maja har varit här & vi har suttit uppe hela nätterna å sovit hela dagarna.. sista veckan på lovet nu, å jag har vänt på mitt dygn totalt!

Något som jag nu ångrar! Så det är något jag ska ta tag i nu.. snart, sen.


Min syster har även tittat klart på säsong 5 av Greys Anatony.. så nu har jag något att ta tag i å titta på. :)


Imorgon blir det middag hemma hos mormor, mys mys mys!


Jajaja.. nu vet ni att jag lever iaf! eller ah, jag står uåå än sålänge. ;)


  

Ovido - Quiz & Flashcards