amandasamuelsson

Direktlänk till inlägg 14 januari 2010

Dålig uppdatering

Av Amanda - 14 januari 2010 19:12

Så är det! jag har inte uppdaterat sen i måndags.. men mina 3 läsare här får ni.


Hahaha. :)


Jag lovar att jag ska lägga upp en bild på min nya frisyr snart!

jag ska bara.. ah, ni vet den gamla visan?

men så är det, snart kommer det en bild. :)


Skolan har börjat nu, läxor, nationella kommer krypande, andra prov och inlämningar. buhuhuhuhu..


just nu sitter jag och köpre löshår på Tradera.. CLIP-ON EXTENSIONS - 100% ÄKTA KANEKALON LÖSHÅR SOM RÄCKER TILL EN HEL HÅRFÖRLÄNGNING!!!


Det är skit dåligt och så.. men jag ska inte använda det jämt och så.. bara leka lite fjortis och så. ;)


Håller ni tummarna med mig att jag står som vinnare när tiden når noll? :)


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 mars 2013 17:43


 

Av Amanda - 24 februari 2013 12:59

                

Av Amanda - 28 december 2012 00:40


   

.

Av Amanda - 27 november 2012 00:42

Älskar att känna mig sådär värdelös och otillräcklig som bara du kan få migatt känna. Varför gör jag så emot mig själv?...

Av Amanda - 17 november 2012 01:40

Här är en liten sneak peak på mitt projektarbete jag gör i skolan tillsammans med Emilia. :) Detta är vad jag har gjort. Är dock inte klar och kommer justera en del på båda två. Är också på god väg med en tredje klänning :)...

Ovido - Quiz & Flashcards