amandasamuelsson

Alla inlägg under januari 2010

Av Amanda - 19 januari 2010 16:07


Jaapp.. idag fyller jag år.

16 skruttiga år.

Det känns bra att bli gammal.


Dagen har vart minst sagt speciell.



Soo long..


 


Av Amanda - 18 januari 2010 21:05

Många verkar som jag, undra om den nya Gina Tricot modellen.. Eftersom det är min hetaste trafikkälla just nu.


Jag tror såhär, Blondie fick hängröv och va inte välkommen tillbaka.

Det är min teori om det hela, vad tror ni?

Av Amanda - 17 januari 2010 23:32

 

Jävla skit spel! nu har det tagit mig också, och gjort mig till en av dom.. till en beroende.


Jag kommer säkerlogen sitta här hela natten, vilket inte är bra alls.. eftersom det är skola imorgon..


 

Av Amanda - 17 januari 2010 17:38

jag älskar piercingar, det är en hemlig förelskelse jag har haft sedan barns ben.  


Och jag säger bara;


  - Såhär hade inte vart fel att ha det!   

Men min kära mor skulle nog aldrig gå med på något sådant.

Jajaja.. jag ska ändå pierca mig snart, anting i mitten av läppen där nere, andra näsborren eller en i över läppen. Ögonbrynet kommer det nog aldig att bli, men det är snyggt iaf.


 

Av Amanda - 17 januari 2010 00:57

Precis som rubriken säger;


Ny Gina Tricot Model?


  Denna bilden kom upp när jag skulle gå in på Gina Tricots hemsida för att kolla in lite kläder..


Har dom bytt model.. eller har bara Blondie färgat håret brunt?


 

Av Amanda - 17 januari 2010 00:48

En fråga!

Finns det någon där ute som vet om affären New Yorker kommer eller har kommit  till Frölunda Torg nu i Januari?   


Jag skulle vara mycket tacksam för svar.. och ännu mera tacksam om den kommer att komma! Eftersom det är en av de bästa affärer som finns!   


 

Av Amanda - 17 januari 2010 00:16

Ja är glad!   

Why?

Jo, jag har vunnit en aktion på Tradera. :D

Nu är även jag en ägare av löshår.

Det blev svart, vi får se hur det ser ut.. jag ska möjligtvis färga håret svart om det ser dumt ut.   


Och jag kommer nog inte anväda det alls mycket.. för ja, jag kommer bara inte göra det. Hahahaha.


 

Av Amanda - 16 januari 2010 16:58

Kom hem från pinch vid 13 tiden.. sen va det direkt ut med syster och fota i snön, inte lika kallt som det brukar.. om man säger så.


Hemma hos pinch igår körde vi Sms-rolette.. en hemsk sms lek det där!

men jag hade med mig min skydsängel, för jag fick inga värsting kontakter som några av dom andra råkade ut för.


Och en bild på mijn nya frisyr kommer snart snart snart..!

om inte ikävll så möjligtvis senast imoron.


Later..


 

Ovido - Quiz & Flashcards