amandasamuelsson

Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

I (L) Piercings

Av Amanda - 17 januari 2010 17:38

jag älskar piercingar, det är en hemlig förelskelse jag har haft sedan barns ben.  


Och jag säger bara;


  - Såhär hade inte vart fel att ha det!   

Men min kära mor skulle nog aldrig gå med på något sådant.

Jajaja.. jag ska ändå pierca mig snart, anting i mitten av läppen där nere, andra näsborren eller en i över läppen. Ögonbrynet kommer det nog aldig att bli, men det är snyggt iaf.


 

 
 
Apan

Apan

19 januari 2010 19:38

Jag säger blankt NEJ.Tvärt NEJ. Aldrig i hela mitt liv, alltså, NEJ! ;)

http://apanistiletter.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 mars 2013 17:43


 

Av Amanda - 24 februari 2013 12:59

                

Av Amanda - 28 december 2012 00:40


   

.

Av Amanda - 27 november 2012 00:42

Älskar att känna mig sådär värdelös och otillräcklig som bara du kan få migatt känna. Varför gör jag så emot mig själv?...

Av Amanda - 17 november 2012 01:40

Här är en liten sneak peak på mitt projektarbete jag gör i skolan tillsammans med Emilia. :) Detta är vad jag har gjort. Är dock inte klar och kommer justera en del på båda två. Är också på god väg med en tredje klänning :)...

Ovido - Quiz & Flashcards