amandasamuelsson

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Amanda - 11 maj 2010 21:25

åh, jag blir tokig på mig själv.


bara för att jag har blont, kort hår så vill jag ha brunt eller svart långt hår.

bara för att jag har bajsbruna ögon, så vill jag ha blåa som kristaller.

Eller gröna som smaragder.


Father Christmas, all i want for Christmas this year is blue eyes and a long hair


 



Av Amanda - 11 maj 2010 20:41

  Caramel

Chew Chew



 

Av Amanda - 11 maj 2010 19:13

1


So redovisning igår, jag pratade i en evighet och sa fel typ 750 gånger. Men Maja sa att lärare M hade skrivit massa om mig. Povitivt eller Negativt?


Fysika nationella labbdelen idag, det gick som det gick. Efter att bara suttit av lektionenerna genom att skirra in i tavlan så är det ganska bra gjort av mig.


Nationella taldelen i spanska kan ta sig någonstan. som tur är, vill inte min lärare underkänna mig. så jag och en till ska få ett försök till att visa att vi kan, lite till iaf.


Biologiprov imorgon, jag har pluggat! - det är fult att ljuga Amanda..

ikonw... men intresset för att plugga har väl aldrig funnits.. blabla.

Men det får allt gå som det bäst vill. :)


Har bara taldelen i natinella svenka kvar nu, gött!


Imorgon åker jag och min klass till London, kommer hem på Lördag.


Puss



 

Ovido - Quiz & Flashcards