amandasamuelsson

Direktlänk till inlägg 11 maj 2010

Stress, press, london ångest

Av Amanda - 11 maj 2010 19:13

1


So redovisning igår, jag pratade i en evighet och sa fel typ 750 gånger. Men Maja sa att lärare M hade skrivit massa om mig. Povitivt eller Negativt?


Fysika nationella labbdelen idag, det gick som det gick. Efter att bara suttit av lektionenerna genom att skirra in i tavlan så är det ganska bra gjort av mig.


Nationella taldelen i spanska kan ta sig någonstan. som tur är, vill inte min lärare underkänna mig. så jag och en till ska få ett försök till att visa att vi kan, lite till iaf.


Biologiprov imorgon, jag har pluggat! - det är fult att ljuga Amanda..

ikonw... men intresset för att plugga har väl aldrig funnits.. blabla.

Men det får allt gå som det bäst vill. :)


Har bara taldelen i natinella svenka kvar nu, gött!


Imorgon åker jag och min klass till London, kommer hem på Lördag.


Puss



 

 
 
agness

agness

11 maj 2010 20:26

det var bara massa positivt på din, att du pratade utan papper och sånt. Superrr

http://baraagnes.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anneli

23 maj 2010 22:25

Du är la go Amanda. Har jag inte sagt att man ska tänka på vad man skriver på nätet. Det är öppet för alla att läsa... så du fuskar på proven????

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 mars 2013 17:43


 

Av Amanda - 24 februari 2013 12:59

                

Av Amanda - 28 december 2012 00:40


   

.

Av Amanda - 27 november 2012 00:42

Älskar att känna mig sådär värdelös och otillräcklig som bara du kan få migatt känna. Varför gör jag så emot mig själv?...

Av Amanda - 17 november 2012 01:40

Här är en liten sneak peak på mitt projektarbete jag gör i skolan tillsammans med Emilia. :) Detta är vad jag har gjort. Är dock inte klar och kommer justera en del på båda två. Är också på god väg med en tredje klänning :)...

Ovido - Quiz & Flashcards