amandasamuelsson

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Tribe.se i mitt <3

Av Amanda - 31 januari 2010 23:23

Ja, så äre det verkligen!


Jag beställde hem ett smycke där ifrån - smycket på bilden för några dagar sen.. närmare bestämt Onsdag och på Tordag så låg det i brevlådan, hur grymt är inte det?

Super, om ni frågar mig.. Det är liksom som att man skulle gå till afärren, men man slipper resan dit, skit praktiskt!


Men det va ju det här delämat om staven skulle vara för kort, men det va det inte.. utan den va nästan för lång.. Haha.


Det här är alltså smycket jag beställde;


 

Den lilla ringen i ändan är till för att man ska kunna hänga i valfritt smycke. :)


Och såhär gjorde jag :) ;


 

- Jag hände alltså i tre belocker som står för..

                   Tro Hopp och Kärlek

väldigt klassiskt men ändå väldigt fint, enligt mig. :)



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 mars 2013 17:43


 

Av Amanda - 24 februari 2013 12:59

                

Av Amanda - 28 december 2012 00:40


   

.

Av Amanda - 27 november 2012 00:42

Älskar att känna mig sådär värdelös och otillräcklig som bara du kan få migatt känna. Varför gör jag så emot mig själv?...

Av Amanda - 17 november 2012 01:40

Här är en liten sneak peak på mitt projektarbete jag gör i skolan tillsammans med Emilia. :) Detta är vad jag har gjort. Är dock inte klar och kommer justera en del på båda två. Är också på god väg med en tredje klänning :)...

Ovido - Quiz & Flashcards